Onze nieuwe studie is uit en dit zijn de must-knows
Samen met GFK bevroeg Family Service opnieuw zwangere vrouwen en jonge moeders van baby’s tot vier maanden naar hun ervaringen met De Roze Doos ‘Mijn zwangerschap’ en De Roze Doos ‘Mijn geboorte’.
Family Service heeft meer dan 65 jaar ervaring met young family marketing. Die kennis en inzichten kunnen erg interessant zijn voor jou als marketeer. Wil je jouw brand, product of merk dichter bij aanstaande en prille mama’s of papa’s brengen op een doordachte manier? Wij helpen je graag op weg, onder meer met onze hapklare blogs vol weetjes en info over deze bijzondere doelgroep van jonge gezinnen met kinderen.
Samen met GFK bevroeg Family Service opnieuw zwangere vrouwen en jonge moeders van baby’s tot vier maanden naar hun ervaringen met De Roze Doos ‘Mijn zwangerschap’ en De Roze Doos ‘Mijn geboorte’.
Kent u de Gezondheidsgids van De Roze Doos al? Hij biedt u als adverteerder de uitgelezen kans om een specifieke doelgroep te bereiken in een unieke setting. Hoe? Dankzij de betrouwbare De Roze Doos en de expertise van medische professionals. Ontdek hier de mogelijkheden:
Van sampling is gekend dat het de aantrekkelijkheid van een product verhoogt en herhaalaankoop stimuleert. Daarom werken stalen ook zo goed. Bij toekomstige en jonge ouders speelt er bovendien nog een extra factor mee: hun nieuwe levensfase leidt namelijk tot een nieuw consumptiepatroon en merkentrouw. En daar wil u bij zijn.
Toekomstige ouders vlak voor de bevalling bereiken is geen gemakkelijke opgave. Ze hebben 1.001 dingen aan hun hoofd en gaan helemaal op in de voorbereidingen voor hun kleine wonder. Ontmoet hen daarom via de tote bag De Roze Doos ‘La Vie en Rose’, een handige draagtas die ze ontvangen tijdens hun prenatale infosessie.
Kinderbijslagfonds Infino gaat met Family Service in zee om toekomstige en jonge ouders wegwijs te maken in de nieuwe wetgeving rond kinderbijslag. “Dat is een onderwerp dat voor onze doelgroep totaal nieuw is”, zegt Matthias Vanspauwen, keyaccountmanager bij Family Service.
Katia Couwez werkte vijf jaar voor een reclameregie en bracht al die ervaring mee naar Family Service waar ze aan de slag ging als Key Account Manager Digital. “Het is een nieuw product, een nieuwe sector en een echte uitdaging”, vertelt ze.
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’