De Happy Baby Gezondheidsgids: uw betrouwbare partner om jonge ouders te bereiken

Kent u de Gezondheidsgids van De Roze Doos al? Hij biedt u als adverteerder de uitgelezen kans om een specifieke doelgroep te bereiken in een unieke setting. Hoe? Dankzij de betrouwbare De Roze Doos en de expertise van medische professionals. Ontdek hier de mogelijkheden:

De Gezondheidsgids is een gratis gids die elk jaar in een oplage van 100.000 exemplaren verdeeld wordt via De Roze Doos en via pediaters. In de Gezondheidsgids vinden de kersverse mama’s en papa’s allerlei info rond de eerste kwaaltjes van hun baby, welke vitaminen hun kindje nodig heeft, hoe ze een badje kunnen geven en nog veel meer.

Met de Gezondheidsgids bereikt u eenvoudig jonge ouders op een cruciaal moment. Zij staan aan het begin van een totaal nieuwe levensfase en daar horen ook andere consumptiegewoontes bij. Ze gaan op zoek naar nieuwe producten en diensten die bij hun gewijzigde levensstijl passen en blijven vervolgens trouw aan die producten en diensten. Ouders zien De Roze doos als betrouwbaar en degelijk, een imago dat uw merk alleen maar goed kan doen. De praktische Gezondheidsgids wordt bovendien geschreven en samengesteld door medische professionals.

Hoe kan u adverteren?

Er zijn verschillende advertentiemogelijkheden in de Happy Baby Gezondheidsgids. U kan uiteraard een advertentie plaatsen bij een thema of onderwerp dat bij uw product past. Als producent van babyzalf kan u geen betere plek vinden om te adverteren dan naast een artikel over roodheid van de babybilletjes. Daarnaast behoort ook native advertising tot de mogelijkheden, mits goedkeuring door de redactie. Bij native advertising verschijnt er een volledig artikel over uw product of dienst in de Gezondheidsgids, maar komt het onderwerp op de eerste plaats en de reclame voor uw merk wordt er subtiel in verwerkt. Bijvoorbeeld “5 tips voor extra zachte babybilletjes”, waarbij één van de tips over uw product gaat. Verder kan u ook een flyer met een staaltje laten toevoegen aan de Gezondheidsgids of een banner rond de gids laten drukken.

De handige gids in pocketformaat is dus de ideale partner om uw merk onder de aandacht te brengen van een unieke en cruciale doelgroep. De Gezondheidsgids heeft een uitzonderlijk groot bereik in deze doelgroep van jonge ouders die op een kantelmoment in hun leven staan. Hij bereikt hen op een belangrijk moment waarop zij hun consumptiegewoontes aanpassen aan hun nieuwe levensstijl. Uw merk mag deze kans niet aan zich voorbij laten gaan.

Neem snel contact op met onze medewerkers en wij bespreken graag de mogelijkheden voor uw merk.

Scroll to Top