WIE ZIJN WE

Al sinds 1952 begeleidt Family Service tal van merken bij de ontwikkeling, uitwerking, uitvoering en opvolging van marketingcampagnes gericht op toekomstige en jonge gezinnen met kinderen. Als Europees marktleider bereiken we elk jaar meer dan 500.000 (toekomstige) ouders. Dat doen we op een maatschappelijk verantwoorde en ethische manier.

De komst van een kind vormt een belangrijke verandering in het consumptiegedrag van ouders. Dit is een sleutelmoment waarop ze openstaan voor nieuwe koopgewoonten die ze jaren trouw blijven. En precies daar speelt Family Service op in via een vertrouwd, uitgebreid en gevarieerd programma.

Of je nu gezinnen online of offline wilt bereiken, het marktaandeel van je bedrijf wil verhogen, loyale klanten wil rekruteren, image en brand awareness wil creëren of je merk in de markt wil zetten als nieuwe speler … Wij hebben het ideale antwoord op jouw vraag

Dankzij het ervaren team achter Family Service, kunnen wij jouw bedrijf een totaaloplossing bieden: van contentcreatie tot digitale implementatie, van idee tot uitvoering. Dat doen we volledig op maat van zowel jouw merk of product als jonge gezinnen.

Van gratis geschenkpakketten met stalen en kortingsbonnen over informatieve gidsen en online magazines tot een e-maildatabase, een zwangerschapsapp, actieve socialemediakanalen, een website vol boeiende artikels en nog zoveel meer: met Family Service wordt ouders bereiken kinderspel!

Jouw gatekeeper in young family marketing

Visibiliteit: jaarlijks verdelen we 640.000 geschenkpakketten en 470.000 gidsen

 Optimale dekking: we bereiken zo’n 97 % van de toekomstige en jonge ouders

ROI: gerichte targeting op een database van meer dan 1 miljoen ouders

 Timing: verzending op emotionele sleutelmomenten om een band te creëren

Credibiliteit: goedgekeurd en geadviseerd door medische experten

 Flexibiliteit: aangepast aan de specifieke noden en marketingobjectieven van je bedrijf

 Online aanwezigheid: drukbezochte website en ruim 63.000 volgers op sociale media

Scroll to Top