WAT BIEDEN WIJ

Simpel: toegang tot toekomstige en jonge ouders! Welke specifieke subcategorie je binnen deze doelgroep ook wilt bereiken, Family Service heeft voor jou dé oplossing. Via onze verschillende merken en media én een database met 1 miljoen contactgegevens zijn we jouw ideale partner in young family marketing. Toegang tot deze doelgroep krijg je door als brand de verschillende beoogde klanten te targetten via kanalen op maat van jonge gezinnen.

Doelgroepen

Doelgericht communiceren en adverteren naar zwangere vrouwen, kersverse vaders, jonge moeders, gezinnen met baby’s tussen drie en zes maanden oud … Het kan allemaal!

Merken

‘De Roze Doos’, ‘Happy Baby’ en ‘Papa Only’ helpen prille en aanstaande ouders bij het maken van keuzes tijdens emotionele sleutelmomenten in hun leven en dat van hun kinderen.

Media

We bereiken de enorme diversiteit aan jonge ouders via doelgerichte media die voor hen relevant is op dat moment: in hun mailbox, postbus of via sociale media!

Facts & figures over marketing op maat van jonge gezinnen?

Via hapklare blogposts delen we onze exclusieve expertise en tal van insights over marketing gericht op jonge en aanstaande ouders graag met jou.

sampling

De kracht van sampling

Van sampling is gekend dat het de aantrekkelijkheid van een product verhoogt en herhaalaankoop stimuleert. Daarom werken stalen ook zo goed. Bij toekomstige en jonge ouders speelt er bovendien nog een extra factor mee: hun nieuwe levensfase leidt namelijk tot een nieuw consumptiepatroon en merkentrouw. En daar wil u bij zijn.

Lees meer »
Scroll to Top