WAT BIEDEN WIJ

Simpel: toegang tot toekomstige en jonge ouders! Welke specifieke subcategorie je binnen deze doelgroep ook wilt bereiken, Family Service heeft voor jou dé oplossing. Via onze verschillende merken en media én een database met 1 miljoen contactgegevens zijn we jouw ideale partner in young family marketing. Toegang tot deze doelgroep krijg je door als brand de verschillende beoogde klanten te targetten via kanalen op maat van jonge gezinnen.

Toegang tot specifieke doelgroepen

Doelgericht communiceren naar zwangere vrouwen, kersverse vaders, jonge moeders, gezinnen met baby’s tussen drie en zes maanden oud … Het kan allemaal! Deze doelgroep is vaak moeilijk te bereiken. 

 

 

 

Digitale pakketten van de Roze Doos

Community van jonge ouders via betrouwbare merken

‘De Roze Doos’, ‘Happy Baby’ en ‘Papa Only’ helpen prille en aanstaande ouders bij het maken van keuzes tijdens emotionele sleutelmomenten in hun leven en dat van hun kinderen. De consument vertrouwt De Roze Doos en andere merken als bron van betrouwbare informatie en tools tijdens deze belangrijke periode van hun leven. 

 

Online en offline advertentiemogelijkheden

We bereiken de enorme diversiteit aan jonge ouders via doelgerichte media die voor hen relevant is op dat moment: in hun mailbox, postbus, web of via Instagram en Tiktok. Betrouwbare content is enorm belangrijk voor deze doelgroep. Ze zoeken dan ook een eerlijke leverancier van nieuws, inspiratie en tips in verband met hun zwangerschap, de geboorte en het verdere leven van hun kind. 

Inspiratie op maat van jonge gezinnen?

Via hapklare blogposts delen we onze exclusieve expertise en tal van insights over marketing gericht op jonge en aanstaande ouders graag met jou.

Waarom goede native advertising werkt

Nog niet helemaal overtuigd van het belang van goede native advertising in jouw marketingmix? Dan laat je heel wat kansen liggen. Ontdek hier waarom het zo’n succesformule is én hoe goede native advertising er precies uit moet zien. Native advertising

Lees meer »

Heeft jouw merk moeite om jonge ouders op een correcte manier te bereiken? Of ken je je doelgroep eigenlijk niet goed genoeg om je merk betrouwbaar neer te zetten? Schrijf je dan meteen in voor onze eenmalige webinar ‘marketing naar jonge ouders’ op 25 maart! 

 

Scroll to Top