Katia Couwez werkte vijf jaar voor een reclameregie en bracht al die ervaring mee naar Family Service waar ze aan de slag ging als Key Account Manager Digital. “Het is een nieuw product, een nieuwe sector en een echte uitdaging”, vertelt ze.
Katia heeft tonnen ervaring in de digital- en reclamewereld. “Mijn laatste job bestond enerzijds uit het commercialiseren van bannering en content op onze sites”, legt ze uit. “En anderzijds was ik er als sales manager verantwoordelijk voor een team dat reclame brengt op basis van geolocatie. Dat wil zeggen wij je specifieke reclame kunnen tonen op basis van de actieve geolocatie op je smartphone.”
De Roze Doos van Family Service is een begrip bij jonge ouders, maar de digitale diensten kunnen nog wat extra aandacht gebruiken. “Ik ben aangeworven om een kritische blik te werpen op de bestaande digitale pakketten en om nieuwe pakketten in elkaar te steken die we vervolgens kunnen verkopen aan media-agentschappen en klanten”, zegt Katia. “Merken geven een bepaald reclamebudget aan een media-agentschap en dat agentschap verdeelt in overleg het budget over radio, televisie, print en online media. Er zijn in ons land zo’n 10 media-agentschappen en het is de bedoeling om met onze digitale pakketten in hun mediaplanning terecht te komen. Daarbij komen mijn ervaring en contacten bij die agentschappen natuurlijk goed van pas.”
Voor Katia brengt deze nieuwe job dus ook een heleboel uitdagingen met zich mee. “De sector van de babyzorg is volledig onbekend voor mij, maar ik vind hem wel enorm boeiend”, zegt ze. “Het is voor mij een nieuw product en een nieuwe doelgroep, dus ik vind het spannnend om te analyseren wat we allemaal kunnen doen.”
Verder kijkt Katia ook heel erg uit naar de eerste De Roze Doos Baby Experience Beurs die Family Service binnenkort zal organiseren. “Tijdens mijn eerste job organiseerde ik mee demonstraties van producten en evenementen, dus dat is ook weer een stukje ervaring die ik bij Family Service kan gebruiken”, voegt Katia toe. “Ik denk mee na over de activiteiten en draag mijn steentje bij aan de ontwikkeling van de nieuwe website voor de beurs en de juiste communicatie, dus dat is ook weer een leuke uitdaging.” Family Service heeft duidelijk een stevige brok ervaring in huis gehaald met Katia.
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’