Luiers en luierbroekjes aan huis laten leveren via een abonnementsformule? Dat is het unieke opzet van Little Big Change. Met behulp van ons ruime bereik binnen de doelgroep bracht het merk haar ecologisch verantwoorde luiers, luierbroekjes en verzorgingsproducten onder de aandacht. Ontdek hier hoe we deze succesvolle case met branded content aanpakten.
Het doel van Little Big Change was om awareness te creëren bij toekomstige en jonge ouders zodat zij kennismaken met het merk. Ook kon de doelgroep via een kortingscode het product aan een verlaagde prijs uittesten. Om dat te verwezenlijken, koos Little Big Change voor een uitgebreid pakket via de kanalen van Family Service met mailings, bannering, e-couponing, een advertentie in ons e-magazine en branded content op de websites van De Roze Doos en La Boîte Rose.
We verstuurden een dedicated mailing over Little Big Change naar 14.247 Franstalige en 16.640 Nederlandstalige toekomstige en jonge ouders met een baby tot 2 maanden. Daarnaast werd het merk mee opgenomen in vier van onze nieuwsbrieven naar verschillende segmenten van onze doelgroep. Deze nieuwsbrieven werden in totaal naar 29.588 ouders verstuurd en dat leverde een opening rate van 42,6 procent op met een click-through-rate van 17,7 procent.
“In België kan je niet om De Roze Doos heen als je deze unieke doelgroep wil bereiken”
– Little Big Change
Interesse in een partnerschap met Family Service? Bereik nu onze unieke doelgroep op de cruciale momenten op hun pad naar het ouderschap.
Afbeelding
© Little Big Change
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’