PAPA ONLY

Met dit gloednieuwe concept halen we de papa uit de schaduw van de bolle buik. Als marketeer krijg je de unieke kans om van bij de start deel uit te maken van deze opstartende community voor en door jonge vaders.

Papa ONLY FACTS

120k

cadeauzakjes per jaar

2 + 1

pakketten + gids

120k

gidsen per jaar

O

concurrenten

publishing

  • reserveer ruimte voor een advertorial of reclame in een van onze gidsen
  • voeg je kortingsbon, folder, flyer of een combinatie hiervan toe aan een van onze bags
  • gerichte targeting tijdens zwangerschap en eerste maanden na de geboorte

SAMPLING

  • 2 pakketten op maat van papa en kind, verdeeld op emotionele sleutelmomenten
  • je kan zowel samples als full-sized producten promoten
  • cadeau-effect zorgt voor verhoogde aandacht en loyaliteit van de doelgroep

DATABASE

  • grootste young family database van Europa met multicriteria selectietools
  • 7000 e-mailadressen van toekomstige en jonge vaders en continue nieuwe instroom
  • de bekendheid van De Roze Doos en Papa Only ondersteunen jouw campagne

Papa only BAG: 'papa worden'

Papieren zak op maat van papa's-to-be, gevuld met staaltjes, kortingsbonnen en boeiende folders

Papa only GUIDE

Een magazine boordevol getuigenissen, weetjes, tips en tricks door en voor toekomstige en jonge papa's.

Papa only bag: 'Papa zijn'

Papieren zak op maat van mannen die pas vader zijn, met daarin coupons, flyers en testproducten

Scroll to Top