Family Service staat al sinds 1952 merken bij in de ontwikkeling, uitwerking en opvolging van marketingcampagnes gericht op toekomstige en jonge ouders. We zijn vooral gekend om De Roze Doos, maar hebben nog veel meer te bieden aan onze partners. U leest het hier.
Jaarlijks verdelen we 519.000 geschenkpakketten en 350.000 gidsen bij bijna alle toekomstige en jonge ouders in België. Onze dozen bereiken toekomstige en jonge ouders steeds op cruciale en emotionele momenten waarop u als merk in de kijker wil lopen. Daarnaast bereiken we hen met relevante informatie via onze drukbezochte website en sociale media. We vormen de perfecte schakel tussen jouw merk en onze niche doelgroep.
Onze gidsen zijn drie handige boekjes met nuttige info die verdeeld worden via onze geschenkdozen. Zo hebben we de Gezondheidsgids die elk jaar in een oplage van 100.000 exemplaren verdeeld wordt via De Roze Doos “Mijn eerste maanden”. Daarnaast hebben we de zwangerschapsgids bij de Roze Doos “Mijn zwangerschap” en de geboortegids bij De Roze Doos “Mijn geboorte”. Zo’n 97 procent van alle jonge ouders ontvangt De Roze Doos met de geboortegids bij de geboorte van hun kind, precies op het moment dat ze er behoefte aan hebben dus.
Met onze gidsen bereikt u eenvoudig jonge ouders op een cruciaal moment. Zij staan aan het begin van een totaal nieuwe levensfase en daar horen ook andere consumptiegewoontes bij. Ze gaan op zoek naar nieuwe producten en diensten die bij hun gewijzigde levensstijl passen en blijven vervolgens trouw aan die producten en diensten. De gidsen worden bovendien geschreven en samengesteld door medische professionals met al hun kennis en ervaring.
Naast de 5 bekende edities van De Roze Doos die verdeeld worden op verschillende key emotional moments, verdelen we ook nog eens zo’n 44.000 exemplaren van onze tote bag De Roze Doos ‘La Vie en Rose’ tijdens de infosessies van materniteiten voor ouders die een eerste keer zwanger zijn. De tote bag is een ecologische, handige draagtas waarin nuttige en leuke staaltjes zitten, een fopspeen, flyers, kortingsbonnen en informatiebrochures. Als merk is dit een geweldige manier om deze uniek doelgroep te bereiken met info en producten rond babyverzorging, inspiratie voor de kinderkamer, zorgverzekeringen of verzorging voor de mama’s en papa’s.
Family Service kan u daarnaast ook bijstaan met het verdelen van uw staaltjes bij onze doelgroep van toekomstige en jonge ouders. Uit een enquête in samenwerking met Gfk blijkt namelijk dat vrouwen vooral de staaltjes en kortingsbonnen onthouden uit onze geschenkpakketten. Van de producten die ze zich herinneren, heeft de grote meerderheid deze producten ook effectief gebruikt of zijn ze van plan die nog te gebruiken.
Naast sampling in onze geschenkdozen, hebben we nu ook het project ‘testing mums’ waarbij we een kleine oplage staaltjes naar 100 mama’s opsturen samen met een vragenlijst. Zij testen de producten en hun eerlijke reviews worden gedeeld via social media. Die peer reviews slaan heel goed aan bij andere ouders.
Ook via de website van De Roze Doos worden de kortingsbonnen van onze partners duchtig afgedrukt en gebruikt. Bij Family Service maakt e-couponing deel uit van het ‘digital package’. Niet alleen blijft je kortingsbon 6 maanden beschikbaar op de website van De Roze Doos, je krijgt er ook 3 maanden bannering op de website en een nieuwsbrief bij. Daarnaast zorgt Family Service voor 4 blogberichten en 12 Facebookposts.
Samen met GFK vraagt Family Service haar doelgroep geregeld naar hun mening en koopgedrag. De data en resultaten die uit deze enquêtes komen, schenken ons telkens nuttige inzichten die we inzetten om uw merk op de beste manier onder de aandacht te brengen. Zo kwamen volgende resultaten uit onze laatste bevraging:
Download alle inzichten uit de studie in de vorm van een handige e-book.
Interesse in een partnerschap met Family Service? Bereik nu onze unieke doelgroep op de cruciale momenten op hun pad naar het ouderschap. Contacteer ons snel voor een afspraak!
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’