WEBINAR: SPEEL IN MET JOUW MERK OP HET VERANDERENDE KOOPGEDRAG VAN JONGE GEZINNEN

SCHRIJF JE GRATIS IN

DI 17/11/2020 - 11u tot 12u

Wist je dat 60% van nieuwe gezinnen nieuwe merken koopt en 1 op 3 van de jonge gezinnen een nieuwe auto koopt rond de geboorte van hun baby?

De geboorte van een baby is voor ouders een grote gebeurtenis. Hun dagelijkse leven verandert, en dat reflecteert zich ook in hun koopgedrag. Niet enkel kopen ze nu producten voor hun baby, maar ouders zijn ook geneigd om van merk te veranderen voor de artikelen die ze voor zichzelf kopen. Sampling is bovendien dé key influencer voor heel veel aankopen zoals bv. voor verzorgingsproducten bij jonge mama’s.  Dit is voor jouw merk dus het ideale moment om deze doelgroep aan te spreken, ook al zijn je producten of diensten niet specifiek gericht op baby’s.  Jonge ouders komen in een nieuwe consumptiecyclus en hebben de koopkracht in handen, en die moet je kunnen bereiken.

Tijdens dit gratis webinar ontdek je alles over dit veranderende consumptiegedrag en hoe je jonge en aanstaande ouders het best kan benaderen.

Wat komt er aan bod in het webinar?
In samenwerking met onderzoeksbureau Gfk namen we een enquête af bij toekomstige en jonge ouders in ons land over hun koopgedrag. In ons gratis webinar bespreken we enkele opvallende bevindingen uit dit onderzoek en hoe je deze vaststellingen kunt gebruiken om met jouw merk in te spelen op het veranderend koopgedrag van deze doelgroep.

Wie?
Family Service is de Europese marktleider op vlak van marketing gericht op toekomstige en jonge gezinnen met kinderen. We zijn gekend omwille van ons relationeel programma De Roze Doos, dat mama’s begeleidt vanaf de zwangerschap tot de kleuterklas van hun kind. Peter De Clerck, Managing Director, zal deze webinar hosten in het Engels.

Wil je alles weten over dit onderzoek? Schrijf je dan snel in en ontdek de opportuniteiten voor jouw merk.

Na inschrijving ontvang je de link naar het webinar.

WIST JE AL DAT ...

50%

van de jonge gezinnen tijdens of na de zwangerschap merken koopt die ze voorheen niet kocht?

45%

van alle gezinnen verandert van wasmiddel na de geboorte?

40%

van jonge mama’s nieuwe huidproducten aanschaft?

1/3

van de jonge gezinnen nog voor de bevalling een nieuwe wagen koopt?

Scroll to Top