Kay Depreter is nu een maand aan de slag bij Family Service. Een maand vol uitdagingen, maar dat deert een gemotiveerde projectleider zoals Kay niet. Integendeel, ze staat te popelen om De Roze Doos Baby Experience to the next level te brengen.
De Roze Doos Baby Experience is de eerste interactieve babybeurs in België. “Dat ik zo’n grootschalig project in goede banen mag leiden, is enorm spannend”, glundert Kay, die al een mooi marketingparcours aflegde bij Colruyt Group en Highco. “Het kriebelt om het resultaat te zien op 30 oktober.”
Als projectleider maakt Kay merken die relevant zijn voor jonge ouders enthousiast om te komen exposeren op de beurs. “Grote babyketens, farmaceutische bedrijven, fotografen, meubelwinkels, verzekeringsmaatschappijen, kledijzaken, automerken, producenten van babyvoeding … Het is heel fijn om met zoveel verschillende sectoren in contact te komen. Ze verdienen allemaal een plek op de Baby Experience.”
En die ‘Experience’ mag je vrij letterlijk nemen. “Samen met de deelnemende merken willen we er een leuke ervaring van maken”, legt Kay uit. “Het moet een inspirerende dagtrip worden voor jonge gezinnen, met een pop-up babyrestaurant, een leeshoekje, een testparcours voor buggy’s en zoveel meer leuke activiteiten.”
Zelf is Kay (nog) geen mama. “Hoe ik me dan inleef in de wereld van jonge ouders? Ik doe vooral ideeën op door andere beurzen te bezoeken. Zoals de Negenmaandenbeurs in Amsterdam. Ik ben benieuwd hoe ze daar jonge ouders informeren, inspireren en amuseren. En om dan te brainstormen over hoe we er in België onze eigen twist aan kunnen geven.”
Het is natuurlijk nog even wachten tot 30 oktober. “Er is nog zoveel te doen”, lacht Kay. “Maar ik zie het helemaal zitten, zeker voor een mooi merk als De Roze Doos. Het heeft niet alleen een commerciële insteek, Family Service wil er ook een maatschappelijke impact mee bereiken. En daar sta ik volledig achter.”
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’