Onlangs startte kersverse papa Michael Guion als key account manager. Hij zal zijn eigen ervaringen in de praktijk zetten en neemt onder meer Papa Only onder zijn vleugels.
“Ik zie elke dag binnen ons kleine gezin wat we nodig hebben, welke vragen wij ons dikwijls stellen en hoe we de zaken aanpakken”, vertelt hij. “Dat zijn de ideale momenten om nieuwe ideeën op te doen en te linken aan mijn job bij Family Service.”
Uit onderzoek van Gfk en Family Service blijkt dat zwangere koppels en jonge ouders hun consumptiegedrag onder de loep nemen. Dat is ook Michael niet ontgaan. “Ja, ons consumptiegedrag is veranderd”, lacht hij. “In plaats van elke dag naar de supermarkt te gaan, proberen we nu meer een voorraad aan te leggen en letten we erop dat we gezondere voeding in huis halen. We shoppen ook veel vaker online, vooral omdat we het allebei nogal druk hebben met de combinatie van ons werk met een gloednieuwe baby.”
Ook hebben Michael en zijn partner ruim op voorhand het huis al in orde gezet voor het nieuwe gezinslid. “We hebben het hele huis opnieuw geverfd, kindermeubels en -spullen gekocht en zowel de auto als het huis babyproof gemaakt, zodat alles klaar was toen onze dochter arriveerde.”
Family Service is aanwezig bij zwangere en jonge ouders tijdens key emotional moments™, om hen te begeleiden of raad en steun te geven in de vorm van gidsen, nieuwsbrieven en goodieboxen. Als prille papa is Michael dus de geknipte persoon om Papa Only onder zijn vleugels te nemen.
De voorbije weken heeft Michael heel wat inspiratie opgedaan voor het Papa Only programma. “Ik heb in ieder geval aan den lijve ondervonden dat er een grote nood is aan meer informatie over toekomstige en jonge papa’s. Toen ik samen met mijn vrouw naar infosessies ging tijdens haar zwangerschap, viel het me op dat de mannen daar vaak wat aan de kant staan terwijl de vrouwen uitleg krijgen. Terwijl je als vader ook betrokken wil worden bij de ontwikkeling van je kindje.”
© 2020 All Rights Reserved | Designed by ‘NicoDesign’ powered by ‘Kolonel Kastor’