Jonge mama Shirley vervoegt het Family Service team

Shirley Dewaerheijd is kersvers bij Family Service en mama van een zoontje van vier. Als key account manager zet ze zowel haar werkervaring als haar kennis van het ouderschap om in marketingideeën. “Ik ben enorm enthousiast om te starten in het Family Service team”, zegt Shirley.

Shirley kwam bij Family Service terecht via een recruteringsbureau dat haar kende en in haar de geschikte persoon zag voor deze job. “Hiervoor werkte ik bij DPG Media in dezelfde functie”, vertelt ze. “Die ervaring en contactpersonen breng ik mee. Ik kijk er ook naar uit om de B2B-markt uit te breiden. Ik startte mijn loopbaan bij Roularta en bij RTL Group en verrijkte mijn kennis bij SBS en DPG Media.” De marketingwereld is dus zeker niet nieuw voor Shirley.

Nieuwe producten dankzij De Roze Doos

Family Service wil er zijn voor jonge ouders, niet alleen vlak voor de geboorte, maar zeker ook in de maanden en zelfs jaren erna. Zo ontvangt 90 procent van alle moeders in België een exemplaar van De Roze Doos, boordevol nuttige info, handige kortingsbonnen en leuke staaltjes. “De producten van Family Service spraken mij enorm aan. Ik vind De Roze Doos echt een fantastische marketingtool om jonge ouders mee te bereiken.”

Als jonge mama kent Shirley het bekendste product van Family Service ook al langer. “Ik heb zelf heel veel producten gebruikt die ook nu nog in de dozen zitten. Zo ben ik via De Roze Doos bijvoorbeeld de producten van Le Chat gaan gebruiken. Mijn zoontje heeft al sinds hij een baby was een heel gevoelige huid en last van allergieën. Dankzij de staaltjes in mijn geschenkpakket ontdekte ik wasproducten die geen reactie uitlokken.”

“Werken voor jonge gezinnen trekt mij enorm aan”, zegt ze. “Ik ben heel enthousiast en heb veel zin om eraan te beginnen, innovatieve ideeën te bedenken en klanten te zoeken voor onze nieuwe babybeurs. Family Service is in mijn ogen het perfecte marketingbedrijf om jonge gezinnen te bereiken.”

 

Scroll to Top