Publiceren in onze gidsen: wat levert dat op?

Happy Baby Gidsen

De Roze Doos is meer dan een geschenkpakket met staaltjes, producten en kortingsbonnen. We voorzien toekomstige en jonge ouders van relevante en vooral betrouwbare informatie rond alles wat met hun kindje te maken heeft. Ontdek hier hoe jouw merk van die expertise kan genieten.

Samen met onze geschenkdozen verdelen wij drie handige Happy Baby-gidsen. Zo bieden we een antwoord op de vele vragen waarmee ouders doorgaans worstelen. Met onze zwangerschapsgids, geboortegids en gezondheidsgids behandelen we de voornaamste thema’s en onderwerpen die belangrijk zijn voor ouders tijdens de zwangerschap, bij de bevalling en tijdens de eerste maanden met hun kersverse baby.

Wat is het nut van deze gidsen?

Uit resultaten van onderzoek door GfK en Family Service bij 1.396 zwangere vrouwen en jonge moeders in 2022 blijkt namelijk dat de gebruikers van De Roze Doos nood hebben aan informatiepakketten zoals de Happy Baby-gidsen. Bij de deelnemers aan de enquête zou 83 procent van de zwangere vrouwen en 84 procent van de jonge moeders de Happy Baby-gidsen aanbevelen aan anderen. Ze vinden De Roze Doos een betrouwbare organisatie (79%) en die goede informatie biedt (77%). De gidsen en flyers in beide dozen en de relevantie ervan worden door het doelpubliek zeer goed onthaald. Ze vormen een van de sterkste punten van beide geschenkdozen.

Jouw merk in de Happy Baby-gids

Voor jouw merk is zo’n Happy Baby-gids dus de ideale omgeving om je te profileren als een betrouwbare partner van toekomstige en jonge ouders. Je bereikt hen op een kantelmoment in hun leven waarop ze vaak nieuwe producten of diensten gaan uitproberen. Jouw merk kan bovendien op verschillende manieren meesurfen op die golf.

Een van de merken die al enkele jaren trouw aanwezig zijn in onze gidsen is Bio-Oil. Het merk bereikt met behulp van Family Service haar doelgroep precies op het moment dat zij nood hebben aan deze producten.

Hoe kan je adverteren?

In onze Happy Baby-gidsen kan je uiteraard een advertentie plaatsen bij een thema of onderwerp dat bij je merk past. Als producent van babyzalf kan je bijvoorbeeld geen betere plek vinden om te adverteren dan naast een artikel over roodheid van de babybilletjes. Maar ook branded content in samenwerking met onze redactie is een optie. Dan verschijnt er een volledig artikel over jouw product of dienst in de gids, maar komt het onderwerp op de eerste plaats en de reclame voor je merk wordt er subtiel in verweven. Een voorbeeld voor de babyzalf kan zijn “5 tips voor extra zachte babybilletjes”, waarbij één van de tips over jouw product gaat.

Ook op zoek naar de beste manier om deze specifieke doelgroep te bereiken? Contacteer snel onze sales om de mogelijkheden te bespreken!

Scroll to Top