6 redenen waarom je in onze Happy Baby gidsen moet staan

Jouw merk in de spotlights bij zwangere vrouwen en jonge moeders? Dat kan via onze Happy Baby gidsen. Om deze zes redenen is het razend interessant om in die gidsen te verschijnen.

1. Jouw doelpubliek heeft nood aan informatie …

Zwangere vrouwen en jonge moeders staan voor een superspannende fase in hun leven. Op zo’n moment is juiste en geverifieerde informatie van het allergrootste belang. Onze drie Happy Baby gidsen voorzien hen van alle informatie ze nodig hebben tijdens hun zwangerschap, de geboorte of het eerste levensjaar van de baby.

2. … en die halen ze uit verschillende bronnen

En neen, niet alleen online! Het is zeker zo dat internet en e-mail belangrijke informatiebronnen zijn voor millennials, maar uit onderzoek van GfK en Family Service blijkt dat twee op de drie gebruikers van onze Roze Doos dol is op informatiepakketten. Een overzichtelijke, mooi opgemaakte gids past perfect in dat plaatje.

3. De Happy Baby gidsen lezen als een trein …

Twee op de drie zwangere vrouwen en jonge moeders die aan dit onderzoek deelnamen, geven aan de Happy Baby gids minstens één keer geraadpleegd te hebben. Ze zouden hem ook met volle overtuiging aanraden bij familie en vrienden (63 procent van de zwangere vrouwen en 71 procent van de jonge moeders).

4. … en zitten in onze geliefde Roze Doos.

Happy Baby is onder meer verkrijgbaar in onze geschenkdozen met info en staaltjes voor jonge ouders. En het sterkste merk voor jonge ouders wordt gesmaakt. Maar liefst de helft van de gebruikers geeft De Roze Doos een score van 8 op 10 of hoger!

5. Artsen zorgen voor de info …

De drie gidsen wordt niet alleen verdeeld en gesteund door medische professionals, ze worden ook in samenwerking met hen geschreven. Dit zorgt voor een groot vertrouwen bij toekomstige en prille ouders.

6. … en jij kiest de doelgroep die bij je past!

De segmentatie van onze Happy Baby gidsen bestaat uit drie doelgroepen. Jij kiest wie je wil bereiken: zwangere vrouwen met de gids ‘Mijn zwangerschap’, net bevallen moeders met de gids ‘Mijn geboorte’, of jonge ouders met ‘De gezondheidsgids’.

Scroll to Top